Irwin.sk


Obchodné podmienky spoločnosti HOLWEKA s.r.o.

Predajca

HOLWEKA s.r.o.
Vintrovna 424/3b
664 41 Popůvky u Brna
tel:+420739 549 969
email: holweka@holweka.cz

IČO: 269 65 291
DIČ: CZ26965291

Ako nakupovať na našom e-shope

  1. Po prečítaní obchodných podmienok a informácie o spracovaní osobných údajov sa môžete zaregistrovať (vpravo hore), vyplnením krátkeho formuláru v sekcii „registrovať“.
  2. Ak ste naším zákazníkom prihláste sa zadaním e-mailovej adresy a hesla v sekcií prihlásiť.
  3. Vyhľadajte produkt, ktorý potrebujete a stlačte tlačidlo "Do košika", ktoré je umiestnené pri požadovanom produkte. Produkt sa automaticky vloží do košíka vo vami vybranom množstve. Pre zobrazenie košíka a dokončenie nákupu stlačte „Prejsť do košíka“. Pre možnosť pridávať ďalšie produkty kliknite na „Pokračovať v nákupe“.
  4. Nákupný košík slúži na editovanie vybraných produktov a ich množstva. Pre dokončenie objednávky stlačte „Pokračovať do pokladne“.
  5. V podkladni vyplňte všetky požadované údaje. Po skontrolovaní zadaných údajov stlačte tlačidlo „odoslať objednávku“.
  6. Vaša objednávka bude odoslaná a vy presmerovaný na stránku s potvrdením o odoslaní objednávky.

Dodanie tovaru

Naši kolegovia sa budú spracovaniu objednávky venovať čo najskôr a budú vás kontaktovať. Ak je tovar skladom: v prípade, že je náradie skladom, odosielame vami vybrané produkty na vašu adresu v deň prijatia objednávky alebo nasledujúci pracovný deň.
Ak tovar nie je skladom: pokiaľ tovar na sklade nie je, doba dodania môže byť o niečo dlhšia (v priemere 5-10 dní). Dodanie avizujeme telefonicky, SMSkou alebo e-mailom. S tovarom dodávame daňové doklady, záručný list a návod na použitie.

Spôsoby platby

• Dobierka: úhrada sumy objednávky priamo kuriérovi prepravnej služby pri prebratí tovaru v hotovosti.
• Platba bankovým prevodom / predfaktúrou: pri tejto platbe tovar posielame od pripísania platby na náš účet (zvyčajne 1 pracovný deň). Na vyžiadanie vystavíme predfaktúru.
• Platba na faktúru so splatnosťou: stálym partnerom poskytujeme splatnosť faktúr podľa dohody.
• TrustPay platby: platbu prostredníctvom internet bankingu vašej banky alebo platbu platobnou kartou zabezpečujeme cez bezpečnú platobnú bránu spoločnosti TrustPay. Úhrada je ihneď potvrdená a tovar vieme odoslať ešte v ten deň.
Pre prvú spoluprácu medzi nami vyžadujeme platbu na dobierku, predfaktúru alebo platby prostredníctvom funkcie TrustPay.

Prepravné náklady

Pri objednávkach nad 150.- € bez DPH je dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky zadarmo. Pri menších objednávkach pripočítavame k cene tovaru poštovné a balné v sume 6.- € bez DPH.

Škody vzniknuté počas dopravy

Predávajúci zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy ku kupujúcemu. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od kupujúceho k predávajúcemu v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru, je zodpovednosť na strane kupujúceho.

Upozornenie!

Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.

Odporúčame skontrolovať vašu zásielku ihneď po prevzatí od prepravnej spoločnosti. Viete tak včas podať reklamáciu, v prípade objavenia sa skrytých vád a poškodení, spôsobených počas prepravy (prepravcovia obyčajne vyžadujú reklamáciu uplatniť ihneď).

Prevádzkovateľ e-shopu si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pre odoslaním ak zistí, že tovar bol ponúknutý za chybnú cenu. V takom prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nebude uzavretá kúpna zmluva a objednávka bude prevádzkovateľom stornovaná.

Reklamácie a servis náradia

V prípade reklamácie chybného alebo poškodeného tovaru nám výrobok zašlite prepravnou spoločnosťou (kuriérom) na našu adresu. Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať kompletný, nepoškodený vlastným zavinením a v originálnom balení aj s kompletnou dokumentáciou. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru alebo jej kópiu a reklamačný list, kde uvediete druh poškodenia.

Tovar na servis je možné poslať prepravnou spoločnosťou alebo priniesť osobne na našu predajňu. Pri zasielaní strojov a náradie na záručný alebo pozáručný servis, prosím o riadne vyplnenie servisného formuláru (na stiahnutie TU). Na prepravu tovaru je ideálne ak využijete prepravnú spoločnosť.

Záruka

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju výrobca.

Na svoje výrobky poskytuje firma IRWIN záruku v lehote 1 roka. Záruka sa vzťahuje na výrobné závady. Záruka sa netýka závad spôsobených nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením. Reklamácie je nutné uplatniť písomne. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na náklady zákazníka na našu adresu. Opravený alebo vymenený reklamovaný tovar dopravíme na Vašu adresu v SR na naše náklady.

Riešenia sporov on-line (RSO)

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na ant@ant.sk.

Odstúpenie od zmluvy vykonanej cez internetový obchod pre fyzickú osobu

V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Dokument pre odstúpenie od zmluvy vykonanej cez internetový obchod
Dokument stiahnete TU

ant-na-facebooku
Kariéra u nás:

Pridajte sa k nám. Neustále hľadáme obchodníkov a posily do administratívy

Zoznam voľných pozícií
E-mail Facebook Instagram Linked In